Nowy rok+Podsumowanie
W tym poście chciałabym podsumować dla mnie ten rok 2016, noi to tak w skrócie bo wszystko co najważniejsze jest w pościeCóż, bede starała się do tego momentu edytować post, aż nie opisze on mojego roku, calkowicie.
a wiec...
STYCZEŃ
Posty dodane w styczniu:
Probowałam się wtedy podejmować tematów anoreksji. Dlaczego akurat wtedy? Było to po przeczytaniu przeze mnie cudnej książki "Pro Ana". W sumie wtedy poznałam tajniki tej śmiertelnej choroby. Tylko Zaufane mi osoby wiedzą, dlaczego Ana jest mi tak bliska i chyba wole,żeby tak zostało. Wtedy również pisałam kilkoma językami i obiecuje,że nie zamierzam w najbliższym czasie tego robić, bo nie mam jakiejś potrzeby tłumaczyć mojego każdego słowa. Miałam wtedy również olśnienie z Tumbl`em . Wtedy również dużo słuchałam zespołu XO-IQ który osoby oglądające Nickelodeon mogą znać z serialu "Make it pop". Również wtedy zaczełam być prawdziwą directioner i kocham moje kruszynki z calego serca <3 .
LUTY
Posty dodane w Lutym:
Wtedy założyłam nowy instagram, Który tak btw został usuniety około 3 tygodnie temu. Udało mi sie dobić na nim 698 followersów (R.I.P)
Wtedy odbyło sięBrit Awards na którym One direction zdobyli statuetkę mimo,że zawiesili działalność, jednak Niall i Harry nie pojawili się na nim :(. Wtedy również poszła plotka o rzekomym odejściu Harrego z boybandu, po czym byłam kompletnie załamana, jednak do dzisiaj w nim jest wiec jest sięczemu cieszyć :). Poznałam wtedy również Ewelinke i nasz gang (XD tak naprawdę tylko z nią utrzymuje kontakt ale csiii...). W Lutym obudziła się we mnie pasja mody i wtedy mój styl przewrócił się do góry nogami. Wtedy również podjęłam się przetlumaczenia "Let it go" jednak do dzisiaj tego nie zrealizowałam ;)
MARZEC
Posty dodane w marcu:
I co ja mam wam tu ludzie napisać?! Moje Zycie było wtedy tak nudne, że nawet flaki w Oleju są ciekawsze. Jedyne o czym pisałam to moda. I nawet żadnego zdjęcia z tamtego okresu. FUCK!
KWIECIEŃ
Posty dodane w kwietniu:
No to tak. Pisałam wtedy o ciązy u nastolatek. za dużo serialu typu szpital, szkoła, przysięgam. I teraz z reka na sercu powiem, że nie uważam tak, jak napisałam tam. Moje nastawienie do tego tematu zminiło się i to naprawde bardzo i głownie chodziło o to,że do gazetki szkolnej KTOŚ powiedział mi ze mam napisać ze od sloneczka też się zachodzi w ciążę. I dlatego powstal tamten post, tak dlatego.
To jest równie ciezki okres w życiu bloga bo jest tylko jeden posti nie ma tam nawet mojego żadnego zdjęcia.
MAJ
Posty dodane w maju:
Nie musicie tam wchodzić. Żeby nie było ze nie ostrzegałam. Pusto. Wyrwane serce. Baj!
Ale tak serio nie chodzi o sam fakt,że nie ma nic z tego okresu, ale ja nic nie pamietam. Amnesia normalnie.

Komentarze
Prześlij komentarz
Każdy komentarz to mały schodek do sukcesu! Długi czy krótki nie ważne! Każdy daje motywacje!!