#dailyblog2
Witam was w kolejnej czesci #dailyvlog. Tak się zzastanawiam czy nie powinno być przypadkiem #dailybloga zamiast #dailyvloga. Zaciekawiło mnie to ponieważ vlog- to Video blog. Więc bez pretensji,że jest inaczej.
A więc dziś czyli we wtorek, mieliśmy wigilie klasowa. Było pełno jedzenia. Dla mnie za dużo. Ale do rzeczy. Składanie życzeń i tak dalej. Po wigilii poszliszmy do KFC. Ja wziełam QRITO. Ogólnie dzisiaj nie byl jakoś specialny dzień, oprocz tego że wyszłam na drugim wyjściu z Oln. HAHHAHAHHAHAH. Ale doszłam na dworzec. Równie dobrze mogłam iść obwodnicą. A co mi. Uciekła mi 5, to musiałam na dworzec na piechote zasuwać, trudno. Mam dla was przygotowane kilka postów w zanadrzu i powoli bede wcielać swój plan w życie.


Komentarze
Prześlij komentarz
Każdy komentarz to mały schodek do sukcesu! Długi czy krótki nie ważne! Każdy daje motywacje!!