#dailyvlog1


Hejka! Dzisiaj będę wam na bieżąco opisywać mój dzień. Skoro mam więcej pisać to czemu, nie. Wiec tak....

Wstalam dzisiaj oszalamiajaco późno. Miałam 20 min do wyjazdu, a ja dopiero wstalam. Brawo ja! Tak mi sue nie chciało iść. Tramwaje muszą mi do szkoły doprowadzić!! Później nadszedł czas na geografie. Pani wystawiała proponowane. Mam 4 🙌🏼. Teraz mam angielski - kartkowka i projekt. Jej z projektu dostalam 6!!! I z chemii też!!! Mieliśmy iść na jasełka, ale jednak nie idziemy! Dziękuje bardzo!!!!😂😂😭😭😭
I kolejny anglik. Kocham Anglika. Siedzimy na telefonach. Z okazji świąt 🎅🏻🎅🏻🎅🏻.

Zabijcie mnie!

Tak, macie mnie zabić! Teraz Polski! Nie dość, ze jestem z niego gleba, to jeszcze piszemy dziś rozprawkę!! Help!!!! O Krasickim! Jeszcze wieksze help!!!!

Juz po lekcjach! Uff..😌. Pisalismy rozprawkę na temat : W kazdej Bajce Krasickiego prawda jest ukryta na dnie.😂😂 A my myslelismy, ze będzie:
Bajki Krasickiego są ponadczasowe!!!. Już jestem w domku, siedze sobie i szykuje się do ubrania choinki. Jutro mamy wigilię. Może osoby, które widziały jaka sukienkę miałam na poloneza, to beda wiedziały jaka sukienkę jutro ubieram. Jutro wstawie jej zdjęcie,a może nawet dziś!!!!

Kolejna częścią dzisiejszego ciężkiego dnia jest ubranie choinki. Przecież za 3 dni święta!!🙊🎅🏻❤💟🎁🎁🎀

Czy macie ubrane juz choinki?
Ja dwie 😁.
Mała jeszcze stoi w moim pokoju.😊😄


Właśnie skonczylam malować panzokietki 💅🏻💅🏻. Są boskie. 

A wiec to juz koniec dzisiejszego #dailyvloga Mam nadzieję, ze się podobało. Wasze upodobania poszycie w komentarzach.😍😘😚


Komentarze

Popularne posty z tego bloga